Results 1 to 7 of 7

Thread: First Post!

Device(s)
    Sony Ericsson P910i
    Carrier(s)
    Cingular
    Feedback Score
    0

First Post!

EOM
    The most pathetic thing someone could be is a fanboy for a cell phone provider..

Everything you ever wanted to know about the Samsung E7xx series of phones

Device(s)
    Nokia 6200 Nokia 3600
    Carrier(s)
    Rogers Wireless
    Feedback Score
    0
    es en castellano me imagino??? or do we speak english as well???

Device(s)
    Moto Razr; Moto V600(for sale):Siemens SL55(sold!!), Nokia 6610, Samsung S300
    Carrier(s)
    T-Mobile(US)
    Feedback Score
    0
    Creo que podemos hablar o en castellano o en ingles! :-)

Whichever you prefer!!!

Feedback Score
    0
    Yo creo que hablar solo en castellano no es una buen idea... Hay unos membros que piensan que todos los mensajes deberian escribirse en ingles - para que todo el mundo pueda entenderlos! Seria mejor escribir en espanol si se escribe el mensaje tambien en ingles!

I don't think it's a good idea just to write in Spanish - some members think that all messages should be written in English - so that everyone can understand them. It would be better to write in Spanish if you also provide an English translation!

Cheers

Device(s)
    Nokia 6200 Nokia 3600
    Carrier(s)
    Rogers Wireless
    Feedback Score
    0
    bueno, lo que quisiezen, si os parece mejor preguntemosle a alguno de los mods de aqui. si vamos a hablar de un servicio telefonico de espanya me imagino que no todo el mundo va a saber como hablar ingles. yo trabajo por la companya rogers at&t en canada en el departamento de servicios al cliente...si alguien quiere cancelar su linea me llaman a mi
    well, whatever you'd like, but it would be best if we ask a mod. if we are going to speak about a spanish phone service then i imagine not everyone will be able to speak english.

Device(s)
    Nokia 6200 Nokia 3600
    Carrier(s)
    Rogers Wireless
    Feedback Score
    0
    trabajas para O2 eh? que interesante...cuando mis clientes van a inglaterra les recomiendo usar 02 no hay ningun problema con ellos y la cobertura es magnifica. es espanya usamos vodafone o telefonica. en el salvador (donde yo naci) tienen movistar tambien. pregunta, de donde son ustedes?
    you work for 02 eh? how interesting...when my clients go to england i recommend 02 for their use there are no issues with them and their coverage is magnificent. in spain we use vodafone or telefonica. in el salvador (where i was born) they also have movistar. question, where is everyone from?

Feedback Score
    0
    Si, yo trabajo para O2 UK (en el pasado se llamaba BTCellnet). Me parece que, en general, hay pocos problemas con el servicio y la cobertura, asi es una buen idea usarnos cuando en gran bretana, pero la verdad es que todos las reds aqui son bastante buenas! Una pregunta: hay alguien aqui que ha usado GSM en Argentina? Espero di ir en B.A. durante la verano (para asistir a un curso de espanol), y quiero usar mis moviles cuando estoy ahi!

Yeah, I work for O2 (formerly BTCellnet), and in my opinion the service and the coverage are pretty good, so if you're coming to the UK, by all means, use us - although all the networks here are pretty good. One question: does anyone have any experience of GSM networks in Argentina? I'm hoping to go to Buenos Aires during the summer, to do a Spanish course, and I'd like to use my mobile(s) when I'm there!

Gracias

Bookmarks